loading...
آراسنج-Arasanj city
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 130 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

مد

مد را می توان یکی از اجزاء جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها به حساب آورد که نقش مهمی در زندگی انسان ها ایفا می کند، از طرفی می تواند انسان را به موفقیت های روز افزون برساند و از طرفی دیگر نیز ، مانع بزرگی برای پیشرفت های انسان در عرصه های مختلف محسوب می شود ، چرا که مد می تواند تمام  زندگی انسان را در بر بگیرد و زندگی انسان را دگرگون کند.

البته آنچه بیشتر در جوامع مختلف بروز و ظهور دارد ،این است که مد را در مورد لباس و نحوه آرایش و زینت افراد به کار می برند و در بقیه موارد که مسلما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، کمتر استفاده می شود، چون همانطور که اشاره شد مد تمام زندگی انسان را در بر می گیرد از لباس و پوشاک و طرز تفکر و چگونگی رفتار و کردار و خلاصه می تواند در همه امور...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 155 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

نسلمان در خطر انقراض

سیاست کاهش جمعیت که از دهه 70 و پس از افزایش موالید دهه 60ریال در ایران متداول شد، این روزها است که دارد رخ نشان می دهد و ما در کنار سیل جمعیت جوان دهه شصتی، با کاهش جمعیت متولدین دهه 70 و 80 روبرو هستیم. نتایج این مسئله شاید این روزها زیاد ملموس نباشد اما با کاهش جمعیت جوان و افرایش جمعیت کهنسال در سالهای آتی است که مشکلات عمده ای بر پیکره خانواده و جامعه ایرانی وارد می کند و برای جلوگیری از آن از همین امروز باید به فکر بود.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 161 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

ویژگی های خاص شب قدر در روایات

در روایاتی که از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ما رسیده نکاتی نهفته است که شب قدر را بیشتر به ما می شناساند. این نکات که برخی به عظمت، برخی به چیستی، برخی به زمان و برخی به سایر ویژگی های این شب بزرگ و پر رمز و راز اشاره دارد مجموعه ای از داده های وحیانی است که آگاهی از آنها ما را در شناخت و بعد در بهره برداری هر چه بیشتر از این شب مهم یاری می کند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 142 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

10 میوه و سبزی برای سم‌زدایی بدن

سم زدایی به هضم غذا و سلامتی کمک زیادی می‌کند. برای این کار بهتر است در درجه‌ی اول مصرف شیرینی‌جات، انواع سرخ کردنی‌ها و سس‌ها، نوشیدنی‌هایی مانند قهوه، چای، الکل و غیره بپرهیزید. در این مطلب شما را با 10 میوه و سبزی مفید آشنا می‌کنیم که به سم زدایی از بدن کمک می‌کنند. با ما همراه باشید.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 166 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

درتابستان اکثر افراد با رفتن به پیک نیک وفضای باز سعی درسپری کردن اوقات فراقت خود دارند ، دراین میان خوردن کباب ومرغ سرخ شده و …… که دیگر جای خود دارد .آب کافی دربدن درفصل تابستان بسیارضروریست.نوشیدنی های خنک می تواند منجر به افزایش وزن شما شود سعی کنید آب بیشتری بنوشید و مراقب آب میوده های پرکالری هم باشید.چکاندن چند قطره لیمو در آب علاوه بر اینکه عطش شماره برطرف میکند اشتها را هم کنترل میکند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 151 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

 

.1خانم ها تمیزترند

پژوهشی که در دانشگاه سن دیگو انجام شد نشان می دهد که میز و اتاق کار آقایان نسبت به میز و اتاق کار خانم ها به هم ریخته تر و کثیف تر است. در واقع تعداد باکتری هایی که در اتاق آقایان وجود دارد حدود 10 الی 20 درصد از تعداد باکتری های اتاق خانم ها بیشتر است.

2. خانم ها در مصاحبه های شغلی عملکرد بهتری دارند

تحقیقات جدید حاکی از آن است که در مصاحبه های کاری خانم ها بهتر از آقایان استرس خود را کنترل می کنند. اگرچه قبل از مصاحبه میزان استرس خانم ها بیشتر است، اما آنها در حین مصاحبه واقعی آرام تر هستند و بهتر عمل می کنند. چرا؟ چون قبل از مصاحبه بیشتر تمرین می کنند.

3. تعداد زنان زیبا به مرور زمان افزایش پیدا می کند

طبق پژوهش های اخیر با گذشت زمان تعداد خانم های زیبا بیشتر شده است ولی این قضیه د رمورد مردان صادق نیست. در جریان تحقیق 2000 نفر در طول 4 دهه زندگیشان مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد که زنان جذاب 16 درصد بیشتر از زنان متوسط صاحب فرزند شده اند. همچنین احتمال اینکه اولین فرزند افراد جذاب دختر باشد 36 درصد بیشتر از افراد معمولی است، و این معنایی ندارد جز افزایش تعداد زنان زیبا در نسل های آینده.

4. خطر تصادف خانم ها را کمتر تهدید می کند

واقعیتی تلخ برای آقایان : میزان مرگ و میر مردان در تصادف اتومبیل 77 درصد بیشتر از خانم ها است. در واقع آقایان به جای اینکه همسران خود را به غر زدن محکوم کنند، باید از آنها بابت جمله "کمربندت را ببند!" تشکر کنند.

5. خانم ها راحت تر در مورد مشکلاتشان صحبت می کنند

تحقیقاتی که بر روی 2000 نفر انجام شد نشان داد خانم ها بسیار بیشتر از آقایان در مورد مشکلات و مسائلشان صحبت می کنند. 53 درصد از زنان در مورد آنچه باعث استرس و ناراحتیشان می شود با دوستان خود صحبت می کنند، در حالی که این درصد در مورد مردان فقط 29 درصد است.

6. زنان کمتر از مردان در معرض خطر از دست دادن شغل قرار دارند

آمار حاکی از آن است که از سال 2007 تا به حال 80 درصد کسانی که شغل خود را از دست داده اند مرد بوده اند. علت این امر می تواند این باشد که رکود اقتصادی بر شغل های مردانه تاثیر بیشتری داشته است. شاید زمان آن رسیده باشد که آقایان به شغل هایی مثل معلمی و پرستاری بیشتر فکر کنند.

7. تعداد خانم هایی که از دانشگاه فارغ اتحصیل می شوند بیشتر است

آمار نشان می دهد نه تنها تعداد خانم هایی که در دانشگاه ثبت نام می کنند بیشتر است، بلکه آقایان بیشتر از خانم ها از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف می دهند. همچنین دوره تحصیل آقایان در دانشگاه بیشتر از خانم ها طول می کشد.

8. گرایش خانم ها به غذاهای سالم بیشتر است

تحقیقی که بر روی 14000 نفر صورت گرفت نشان داد غذاهایی که خانم ها انتخاب می کنند بسیار سالم تر از غذاهایی است که آقایان انتخاب می کنند. مردان پیتزا و گوشت قرمز را ترجیح می دهند در حالی که زنان بشقاب غذای خود را بیشتر با میوه و سبزی پر می کنند.

9. سیستم ایمنی بدن خانم ها قوی تر است

وجود هورمون استروژن در بدن زنان در واقع سلاحی است در مقابل عفونت ها، چراکه استروژن با آنزیم هایی که معمولاً اولین خط دفاعی بدن را ضعیف می کنند مبارزه می کند.

10. طول عمر خانم ها بیشتر است

85 درصد از جمعیت بالای 100 سال جهان خانم هستند. در واقع میانگین طول عمر خانم ها 5 تا 10 درصد از میانگین طول عمر آقایان بیشتر است.

11. خانم ها مدیران بهتری هستند، به خصوص در شرایط اقتصادی امروز

اگرچه هنوز بر سر این ادعا اختلاف نظرهایی وجود دارد، ولی بسیاری از کارشناسان معتقدند که چون خانم ها شنوندگان بهتری هستند، می توانند همزمان چند کار را با هم انجام دهند و در تدریس و آموزش بهتر عمل می کنند، پس می توانند مدیران بهتری باشند. اقتصاد جهان امروزه بر پایه خدمات استوار است، بنابراین لازم است کارمندان شما از انگیزه کافی برخوردار باشند. خانم ها با کارمندانشان ارتباط بهتری برقرار می کنند و می توانند در آنها انگیزه بیشتری ایجاد کنند.

12. خانم ها سرمایه گذاران بهتری هستند

بررسی 100000 سهام نشان داد که درصد موفقیت زنان در سرمایه گذاری نسبت به مردان 18 به 11 است. دلیل این امر شاید این باشد که زنان نسبت به مردان محتاط تر عمل می کنند، محتاط تر تصمیم می گیرند و بیشتر فکر می کنند.

 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 126 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

IMAGE634529029207648750 با فواید خربزه آشنا شوید!

«یوسف نقیایی»، با اشاره به اینکه میوه خربزه در زمره میوه‌های شیرین قرار می‌گیرد، اظهار کرد: هر یکصد گرم خربزه، ۸ گرم کربوهیدرات دارد که بیشترین نوع قند موجود در آن از نوع گلوکز و فروتوز است، بنابراین مصرف بیش از حد آن برای بیماران دیابتی توصیه نمی‌شود.وی یک گرم فیبر، ‌۱۲ میلی‌گرم کلسیم، ۱۷ میلی‌گرم فسفر، ‌ ۲۳۸ میلی‌گرم پتاسیم، ‌۱۲۵۰ واحد پیش‌ساز ویتامین A و ۳۱ کیلو کالری انرژی را از مواد تشکیل دهنده درهر یک صد گرم خربزه ذکر کرد. 

این کار‌شناس تغذیه با اشاره به وجود ۳۷ میلی‌گرم ویتامین C در هر یکصد گرم میوه خربزه، نقش این میوه را در طراوت و شادابی پوست و جلوگیری از بیماری‌های لثه موثر دانست. 

نقیایی تاکید کرد: ‌میزان پتاسیم موجود در خربزه برای بیماران مبتلا به بیماری قلبی – عروقی بسیار موثر است و مصرف این ماده غذایی نقش به سزایی در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی دارد. 
وی با اشاره به مقدار قابل توجه پیش‌ساز ویتامین A موجود در میوه خربزه، گفت: پیشگیری از بیماری‌های چشمی، ‌ جلوگیری از بیماری‌های عفونی، ‌طراوات و شادابی پوست از جمله اثرات خربزه به علت داشتن این ویتامین است.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 118 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

13396919921 عجیب‌ترین حیوانات تازه کشف شده+عکس

با وجود پیشرفتهای بسیار زیادی که در علم جانور شناسی صورت گرفته است اما همچنان در اکتشافاتی که توسط دانشمندان صورت می گیرد شاهد کشف گونه های جدید جانوری هستیم. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از جانوران تازه کشف شده آشنا کنیم.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 122 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

امام کاظم

امام همام حضرت موسی بن جعفر علیهماالسلام، هفتمین امام ما شیعیان می باشند. ولادتشان بنابر نظر معروفتر در سال 128 در ابواء _ جایی میان مدینه  و مکه _ و شهادتشان در سال 183 در بغداد بوده است. امامت آن بزرگوار از سال 148 و پس از امام صادق علیه السلام آغاز شده و در نتیجه مدت 35 سال عهده دار منصب الهی امامت بوده اند .

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرمورد عملکردسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 512
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 14,740
  • بازدید کلی : 129,526
  • کدهای اختصاصی
    ****************** ****************** ****************** ******************

    دیکشنری

    ******************

    مترجم سایت

    ******************

    اوقات شرعی

    ******************

    وضعیت آب و هوا

    ******************

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    ******************

    ابزار وبلاگ

    ******************

    پیج رنک

    ******************
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ******************

    تقویم شمسی

    ******************

    حدیث