loading...
آراسنج-Arasanj city
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 260 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

سلام.به سایت خودتون خوش اومدید.امیدوارم از مطالب این سایت نهایت استفاده رو ببرید و مطالب بدردتون بخوره.

لطفا بعد از مطالعه هر مطلب،نظرتون رو راجع به اون بیان کنید.اگه به پنل عضویت ما یه سری بزنید خوش حال میشیم.

باتشکر؛مدیر

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 151 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (1)

روابط ناسالم می‌تواند در خانواده، میان دوستان نیز وجود داشته باشد. هر رابطه ای که به جسم، روح و احساسات شما لطمه بزند، ناسالم است.دلایل مختلفی وجود دارد که افراد در روابط ناسالم باقی می‌مانند. برخی از افراد نمی‌دانند یا نمی‌خواهند قبول کنند که در رابطه اشتباه قرار دارند یا از خاتمه دادن به این رابطه می‌ترسند یا قدرت روحی این کار را ندارند. یا آنها اعتقاد دارند می‌توانند شریک خود یا مسایل آزاردهنده را تغییر دهند.

واقعیت ناراحت کننده این است که بسیار کم پیش می‌آید که روابط ناسالم بهبود بیابند و در عوض، هر روز بدتر نیز می‌شوند. سعی کنید از این زخم‌ها که بهبود آنها سخت است، دوری کنید.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 163 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

ازدواج مهم ترین تصمیم زندگی شما است که درست و غلط بودن آن می تواند سال های زیادی از جوانی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابراین باید مراقب باشید تا در انتخاب تان دچار اشتباه نشوید. در اینجا چند مورد از اشتباهات رایج ازدواج را برایتان توضیح می دهیم

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 139 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)



ماساژ کودک دکتر سلام

نخستین رابطه نوزاد با دنیای خارج از طریق لمس کردن حاصل می شود. لمس کردن نوزاد تاثیر بسزایی در ارتباط عاطفی، احساس امنیت و اعتماد او به محیط اطرافش دارد. کودکانی که از سوی پدر و مادر با محبت لمس می شوند؛ احساس آرامش بیشتری دارند. والدین می توانند با ماساژ دادن و تماس های محبت آمیز با نوزاد خود، به او ابراز محبت کنند و از همان ابتدا به شکل گیری اعتماد به نفس او کمک کنند. ماساژ کودک یک راه شگفت انگیز و موثر برای برقراری ارتباط با اوست. نوزادان خیلی زود متوجه خواهند شد که این تماس های ملایم نشان دهنده عشق و علاقه اطرافیان به آنهاست.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 148 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

حجامت اصطلاحا به روشي از خونگيري اطلاق مي شود كه جهت درمان بعضي از بيماريها بكار مي رود و داراي سابقه تاريخي هفت هزارساله مي باشد و به عنوان يك سنت الهي در روايات و سيره پيامبران و ائمه اطهار(ع) مطرح گرديده و جزءاحكام امضائي اسلام است و در طب سنتي به عنوان ركن درمان به حساب مي آيد.

به زبان علمي از حجامت به (scarificationwetcuppinqbloodiettinqdrycuppinq) تعبير مي شود كه البته با توجه به مفاهيمي كه از ديدگاه اسلام به دست مي آيد واژه هاي نامبرده كامل نيستند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 143 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

"سرنگ‌های خارجی که در برخی داروخانه‌ها یا مراکز درمانی موجود است، به قبل از سه ماه پیش، زمانی که مجوزهای متعددی برای واردات سرنگ به کشور صادر شده بود، تعلق دارد. بدین ترتیب ورود سرنگ‌های آلوده چینی به کشور کذب محض است.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 158 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

امروزه تلفن همراه به عنوان یکی از مظاهر فناوری ارتباطی نوین در زندگی فردی و اجتماعی بشر جایگاهی قدرتمند دارد و جزو لاینفک مناسبات روزمره محسوب می‌شود به طوری که می‌توان ادعا کرد برای بسیاری از افراد زندگی بدون آن امکانپذیر نیست یا دست‌کم مطلوبیتی ندارد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 179 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

افطاری

چه غذاهایی برای وعده‌های افطاری و سحری مناسب‌ترند؟ برای رفع یبوست ناشی از کمبود مصرف مایعات در طول روزهای این ماه مبارک، چه کار باید کرد؟

آیا فعالیت‌های بدنی هم در طول ایام این ماه رمضان، توصیه می‌شود؟ کدام دسته از بیماران باید از روزه گرفتن پرهیز کنند؟ و...
پاسخ به این سوال‌ها را از زبان کارشناسان و در این بخش 
بخوانید.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 152 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید وقتی این گزارش را بخوانید و از تفکرات پسران بزک کرده مطلع شوید حالتان به هم بخورد اما بدانید که آرایش پسران آن قدر جدی است که زنگ خطر را برای بسیاری از خانواده ها به صدا در می آورد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 179 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

مقیم لندن بود، تعریف می کرد که یک روز سوار تاکسی می شود و کرایه را می پردازد. راننده بقیه پول را که برمی گرداند ۲۰ سنت اضافه تر می دهد!
می گفت :چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که بیست سنت اضافه را برگردانم یا نه؟ آخر سر بر خودم پیروز شدم و بیست سنت را پس دادم و گفتم آقا این را زیاد دادی …
گذشت و به مقصد رسیدیم . موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت آقا از شما ممنونم . پرسیدم بابت چی ؟ گفت می خواستم فردا بیایم مرکز شما مسلمانان و مسلمان شوم اما هنوز کمی مردد بودم. وقتی دیدم سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم . با خودم شرط کردم اگر بیست سنت را پس دادید بیایم . فردا خدمت می رسیم!
تعریف می کرد : تمام وجودم دگرگون شد حالی شبیه غش به من دست داد . من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را به بیست سنت می فروختم …

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 114 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (1)

یک شب سرد یک پروانه اومد پشت پنجره اتاق دخترک وبه شیشه زد.دخترک که سرش حسابی گرم بود برگشت و دید یه پروانه کوچیک اونجاست!
پروانه خودش روبه پنجره میکوبید
تااون پنجره روبراش باز کنه و از سرما نجات پیدا کنه.
ولی دخترک اصلاً اهمیتی به حرکات پروانه نداد.پروانه رفت.دخترک هم بعد از مدتی به رختخواب رفت تابخوابه. پیش خودش فکر کرد که کاشکی پنجره رو برای پروانه بازمیکردم تا اون هم سردش نمیشد…
فردا شد دخترک منتظر بود که دوباره پروانه رو ببینه ولی هرچه کنار پنجره منتظر شد پروانه نیومد.
دخترک پشیمون شده بود که چرا دیروز پروانه رو به خونه راه نداده.
پیش پدرش رفت وداستان رو برای پدرش تعریف کرد.پدرگفت دخترم عمر پروانه ها بیشتر از یک یا دو روز نیست…
اشک توچشمای دخترک جمع شد وبرای همیشه به یادش موند که برای دوست داشتن فرصت کوتاهی داره و نباید از کوچکترین فرصت دریغ کنه…

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 102 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

مردی نابینا زیر درختی نشسته بود!
پادشاهی نزد او آمد، ادای احترام کرد و گفت:قربان، از چه راهی میتوان به پایتخت رفت؟»
پس از او نخست وزیر همین پادشاه نزد مرد نابینا آمد و بدون ادای احترام گفت:آقا، راهی که به پایتخت می رود کدام است؟‌
سپس مردی عادی نزد نابینا آمد، ضربه ای به سر او زد و پرسید:‌‌ احمق،‌راهی که به پایتخت می رود کدامست؟
هنگامی که همه آنها مرد نابینا را ترک کردند، او شروع به خندیدن کرد.
مرد دیگری که کنار نابینا نشسته بود، از او پرسید:‌برای چه می خندی؟
نابینا پاسخ داد:اولین مردی که از من سووال کرد، پادشاه بود.
مرد دوم نخست وزیر او بود و مرد سوم فقط یک نگهبان ساده بود.
مرد با تعجب از نابینا پرسید:چگونه متوجه شدی؟ مگر تو نابینا نیستی؟
نابینا پاسخ داد: «‌رفتار آنها … پادشاه از بزرگی خود اطمینان داشت و به همین دلیل ادای احترام کرد… ولی نگهبان به قدری از حقارت خود رنج می برد که حتی مرا کتک زد. او باید با سختی و مشکلات فراوان زندگی کرده باشد.»

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 86 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

چند روزی به آمدن عید مانده بود. بیشتر بچه ها غایب بودند، یا اکثرا رفته بودند به شهرها و شهرستان های خودشان یا گرفتار کارهای عید بودند. اما استاد بدون هیچ تأخیری آمد سر کلاس و شروع کرد به درس دادن. استاد خشک و مقرراتی ما خود مزیدی شده بر دشواری  .

بالاخره کلاس رو به پایان بود که یکی از بچه ها خیلی آرام گفت: استاد! آخر سالی دیگه بسه!

استاد هم دستی به سر تهی از موی خود کشید!

و عینکش را از روی چشمانش برداشت و همین طور که آن را می گذاشت روی میز خودش هم برای اولین بار روی صندلی جای گرفت.

 

استاد ۵۰ ساله‌مان با آن کت قهوه‌ای سوخته‌ای که به تن داشت، گفت:

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 89 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

روزی پیرمردی فقیر و گرسنه، نزد پیامبر اکرم (ص) آمد و درخواست کمک کرد. پیامبر فرمود: اکنون چیزی ندارم ولی «راهنمای خیر چون انجام دهنده آن است»، پس او را به منزل حضرت فاطمه (س) راهنمایی کرد.

پیرمرد به سمت خانه حضرت زهرا (س) رفت و از ایشان کمک خواست. حضرت زهرا (س) فرمود: ما نیز اکنون در خانه چیزی نداریم. اما گردن ‏بندی را که دختر حمزة بن عبدالمطّلب به او هدیه کرده بود از گردن باز کرد و به پیرمرد فقیر داد. مرد فقیر، گردن ‏بند را گرفت و به مسجد آمد.

 

پیامبر (ص) هنوز در میان اصحاب نشسته بود که پیرمرد عرض کرد: ای پیامبرخدا (ص)، فاطمه (س) این گردن بند را به من احسان نمود تا آن را بفروشم و به مصرف نیازمندی خودم برسانم. پیامبر (ص) گریست. عمّار یاسر با اجازه پیامبر (ص) گردن بند را از پیرمرد خرید.

عمار پس از خرید گردن بند، گردن بند را به غلام خود داد و گفت: این را به رسول خدا (ص) تقدیم کن، خودت را هم به او بخشیدم. پیامبر (ص) نیز غلام و گردن بند را به حضرت فاطمه بخشید. غلام نزد فاطمه (س) آمد و آن حضرت گردن بند را گرفت و به غلام فرمود: من تو را در راه خدا آزاد کردم. غلام خندید.

حضرت فاطمه (س) راز این خنده‌ را پرسید. غلام پاسخ داد: ای دختر پیامبر (ص) برکت این گردن بند مرا به شادی آورد، چون گرسنه‌ای را سیر کرد، برهنه‌ای را پوشاند، فقیری را غنی نمود، پیاده‌ای را سوار نمود، بنده‌ای را آزاد کرد و عاقبت هم به سوی صاحب خود بازگشت.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 113 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

آخرین باری که دیدمش پانزدهم آگوست بود. درست شب قبل از اعدامش!
اصولا شب قبل از اعدام نمی ذارن که کسی به فرد اعدامی نزدیک بشه.اون شب ها من با شادی زیاد به تخت خودم می رفتم و روز بیست و هشتم آگوست رو انتظار می کشیدم و همش صحنه ای که قرار بود آزاد بشم رو برای خودم تو ذهنم مرور می کردم.

نیمه شب بود که یه عده با صدای خیلی زیاد درب سلول ما رو باز کردند و ادوارد زندانبان که بین بچه ها به “ادوارد” معروف بود، با لگدهای آرومی که به کتف من می زد من رو بیدار کرد. من روی پایین ترین تخت از تختهای سه طبقه زندان می خوابیدم چون به خاطر مشکل کلیه ام باید چندین بار به توالات می رفتم.ادوارد از من خواست که باهاش بیرون برم و بدون اینکه به من چیزی بگه من رو به سمت اتاق زندانی های اعدامی می برد!

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 100 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

خشم زیاد باعث بیماری قلبی می شود. اگر شما گاهی خشمگین و عصبانی می شوید، طبیعی است. در واقع ابراز خشم به شیوه درست و منطقی می تواند نشاندهنده سلامت باشد. ولی به طور مکرر دچار خشم و عصبانیت شدن، عادی نیست و نیاز به درمان دارد.


مجتبی برزگر عبادی بازدید : 101 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

رابطه ی جاریها را نمی توان مثل رابطه ی عروس و مادرشوهر قضاوت کرد. حساسیتهایی که در رابطه ی عروس _ مادرشوهری هست در روابط جاریها نیست اما به طور کلی در روابط بین جاریها هم معمولا تیرگی به روشنی می چربد. و این روابط بیشتر با چاشنی هایی مثل رعایت حال همسر تداوم می یابد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 80 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

آیت‌الله جوادی‌آملی در پاسخی، راز به تکلیف رسیدن دختران قبل از پسران را تشریح کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از حوزه، متن سوال و پاسخ این مرجع تقلید به شرح ذیل است:

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 97 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

برخی محققان بر این تصور هستند که دلفین‌ها می‌توانند با استفاده از فراصوت، جنین درون رحم زنان باردار را مشاهده کنند.

 

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دلفین‌ها در محیط خود به انتشار صدا پرداخته و به پژواک آن گوش می‌دهند. این فرآیند به آنها در شناسایی شکل و موقعیت اجسام کمک می‌کند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 101 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای آرامش بیشتر و جلوگیری از استرس در ماه مبارک رمضان می‌توان از دم‌کرده مخلوط لیموعمانی و گل گاو زبان به همراه کمی نبات که محصولی خوش‌عطر و طعم و مطبوع می‌باشد استفاده نمود.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 126 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

کارشناس مسئول بهبود تغذیه‌ی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مایعات توصیه شده برای سحری باید به تدریج نوشیده شوند و نوشیدن یک لیوان آب میوه و یک لیوان شربت عسل مفید است.

 

زهرا اباصلتی در گفت‌وگو با خبرنگار‌خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، تصریح کرد: برای پیشگیری از احساس تشنگی در طول روز، در پایان وعده‌ی سحری لیموترش تازه استفاده کنید و از مصرف چای، قهوه و نوشابه پرهیز کنید زیرا مصرف این نوشیدنی‌ها موجب افزایش ادرار و دفع آب از بدن می‌شود.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 110 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانشمند ایرانی، نوع جدیدی از پوشش حبابدار فلزی را طراحی کرده که فلز آن سبک‌تر و محکم‌تر از ورقه‌های فلزی معمولی است.

 

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پوشش حبابدار فلزی ساخت «افسانه رابعی» از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، در ساخت کلاهخود نظامی، پنل بدنه اتومبیل، لبه بال هواپیما یا محفظه رایانه استفاده می‌شود.

 

گفته می‌شود در مقایسه با فلز معمولی در ابعاد مشابه، حباب فلزی جدید 20 تا 30 درصد سبک‌تر بوده و قدرت خمیدگی آن 30 تا 50 درصد بیشتر است. همچنین قدرت کششی آن به همان میزان فلزات معمولی است.

 

افزون بر این، حباب جدید در مقایسه با مواد پلیمری یا پلاستیکی، در مقابل مواد شیمیایی و گرما بیشتر مقاوم است.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 118 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

Lockheed SR-71 Blackbird.jpg

لاکهید اس آر-۷۱ (به انگلیسیLockheed SR-71)، ملقب به پرنده سیاه(به انگلیسیBlackbird) یک هواپیمای پیشرفته شناسایی دوربرد است که نزدیک به ۵۰ سال پیش در ایالات متحده آمریکا ساخته شد و با بیشینه سرعتی بالای ۳ ماخ همچنان رکورددار سریعترین هواپیمای سرنشین دار می‌باشد. این هواپیما بر پایه مدل آ-۱۲ و YF-۱۲A ساخته شد و طراحی آن مدیون کلارنس جانسون است. او به همراه تیم مهندسین، اس آر-۷۱ را به عنوان نسل بعدی هواپیمای جاسوسی یو-۲ ساختند. سرعت پرواز عادی این هواپیما ۳۳۸۰ کیلومتر در ساعت بوده و در سال ۱۹۶۲ وارد خدمت شد و مزیت این هواپیما این بود که سرعت بالایش آن را در برابر حملات موشکی ایمن می‌ساخت.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 153 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

243494_654.jpg

این روزها مساله امنیت و پخش عکس و فیلم های خصوصی داغ است و جدای اینکه با پیشرفت های خوبی که در زمینه ساخت دوربین های مخفی که تشخیص آنها هم چندان آسان نیست میسر شده، زمان خوبی هست که این مطلب را نیز بخوانید:

بحث آینه های دو طرفه، بله افرادی به این روش از شما در حالیکه در هتل یا اتاق پرو یا در حمام یا دستشویی هستید فیلم یا عکس تهیه کرده و به معرض دید عموم می گذارند. پس حتما قبل از اینکه از محل های دارای آینه استفاده کنید از یکطرفه بودن آن مطمئن شوید!

اما چطور؟

قبل از هرکاری از تست انگشت استفاده کنید:


انگشت خود را روی آینه قرار داده. اگر بین انگشت شما و تصویر آن یک فاصله ای باشد، این آینه واقعی است. اگر انگشت شما به تصویرش چسبیده باشد، این آینه دو طرفه است و فردی دارد شما را مشاهده می کند.

دلیل : چون در آینه واقعی لایه جیوه در پشت شیشه است ولی در آینه های دو طرفه لایه جیوه در روی سطح شیشه است. از همه شما دوستان خوبم انتظار دارم این موضوع را برای آشنایان خود مطرح کنید و نگذارید عده ای سودجو و فرصت طلب، آبروی فرد یا خانواده ای را مورد سوء استفاده قرار دهند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 180 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (1)

پروانه سوخته

رفته بود بستنی بخرد. ناخودآگاه رفتم طرف گوشی موبایلش. بازش كردم تا پیامك‌هایی را كه برایم فرستاده بود در گوشی خودش بخوانم. وقتی بازش كردم، دیدم پیامك‌های جدیدی به كسی فرستاده به اسم یاسمن. دیدم پیام‌های محبت‌آمیزی را كه من برایش فرستاده بودم برای او فرستاده. باز هم خواندم. باورم نمی‌شد. همان جملات عاشقانه آشنا، همان.....

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 148 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

سینمای سرگردان!

در حالی که به نظر می رسید اختلافات شش ماهه اکران، با نمایش فیلم های عید فطر پایان می یابد، اتفاقات پیش آمده ، مجادله شورای صنفی نمایش با حوزه هنری و شهرداری را وارد فاز تازه ای کرد؛ به گونه ای که هیچ فیلمی در روز نخستِ دور جدید اکران ، رنگ پرده ندید. این اتفاق نادر، در حالی رخ داد که صاحبان فیلم های عید فطر، پیش از اکران ، در نامه ای خواستار شده بودند، مسوولان هر چه زودتر به وضعیت موجود رسیدگی كنند.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 151 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

خودسازی در سیره علما

آیه الله مظاهری در مورد حضرت امام فرمودند: «‌درس ایشان فقط تعلیم و تعلّم نبود بلكه مقیّد بودند در ضمن تعلیم،‌ تهذیب هم باشد. آنچه برای ما اعجاب انگیز و از الطاف بزرگ ایشان بود تهذیب عملی بود كه ایشان داشتند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 162 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (1)

رونمایی از شش دستاورد دفاعی کشور

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاں صبح روز سه شنبه و در سالروز گرامیداشت صنایع دفاعی از 6 دستاورد دفاعی کشورمان رونمایی شد. این دستاوردها شامل نسل جدید موشک فاتح 110، موتور دریایی بنیان 4، آزمایشگاه پرنده آرمیتا، خودرو تاکتیکی ارس، خمپاره انداز وفا و سامانه جهت‌یاب و شنود شاهد می‌شود.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 219 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

چادری‌هایی از جنس مد !

«زنان را در پرده حجاب نگاهشان دار تا نامحرمان را ننگرند زیرا که سخت گیری در پوشش عامل سلامت و استواری آنان است و بپرهیز از غیرت نشان دادن بیجا که درستکار را به بیمار دلی و پاکدامن را به بدگمانی می‌رساند»

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 178 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

روز پزشک مبارک باد(محتوای کاربری)

دست هایی که شفا می‌دهند مقدس‌تر از لب هایی هستند که دعا می‌خوانند

یکم شهریور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته ی نامدار ایران و جهان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا است. باشگاه کاربران تبیان این روز خجسته را به کلیه پزشکان و فرزانگان جامعه پزشکی تبریک می‌گوید.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 121 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

حذف کربوهیدرات

بی‌خوابی تنها دلیل خستگی و کسالت نیست. دلایل دیگری نیز وجود دارد که باک انرژی شما را خالی کرده و باعث می‌شود که احساس خستگی بکنید.
برای شناسایی و مقابله با دزدان انرژی با ما همراه باشید. کار سختی نیست فقط کافی است در رژیم و عادت‌های غذایی‌تان تغییراتی ایجاد کنید. خواهید دید که احساس سرزندگی و شادابی خواهید داشت.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 135 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

سانسور

سانسور عنوانی که حساسیت برانگیز است از طرفی انسان را محدود می کند و از طرفی حریص! انسان نمی تواند و نباید برخی چیزها را بداند. اما مهم این است چه کسی تعیین می کند تا انسان مقابل سانسور قرار گیرد چه چیزهایی برای او سانسور شود و چه چیزهایی سانسور نشود. در واقع ممیزی ها بر چه اساسی است؟

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 156 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

چای: از گفته‌ها تا واقعیت

چای یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه‌ی ما ایرانی‌هاست. طعم آن دلچسب است و در عین حال خواص زیادی هم دارد. اما در مورد چای حرف و حدیث‌هایی وجود دارد مثل این که باعث سوزش معده می‌شود، نباید بیش از یک دقیقه دم بکشد وگرنه خواصش از بین می‌رود، به اندازه‌ی قهوه کافئین دارد و غیره. در این مطلب قصد داریم واقعیت خواص چای را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.  

 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 116 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

ریزه کاری‌های یک خانواده‌ی شاد

یک خانواده شاد ویژگیها و استانداردهایی دارد که می توان با نزدیک شدن به آن استانداردها، شادی را بیشتر و عمیقتر در خانواده ها ایجاد کرد. برخی از این استانداردها در بودن شرایطی و برخی در نبودن شرایطی دیگر است. بودن امید و نبودن انتظارات زیاد، داشتن  عشق و علاقه و نداشتن طرز فکرهای غلط .در مقاله ی قبل در باره ی علامت های واقعی شادی صحبت کردیم .با ادامه ی بحث در این مقاله با ما باشید.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 154 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

آگاهی از اول ماه تقلیدی نیست!

پایان یک ماه قمری و آغاز ماه بعد آن با ظهور هلال ماه جدید در آسمان رقم می خورد. این فرایند بسیار ساده گاهی آنقدر به چالش کشیده می شود که گویی قرار است برای اولین بار در تاریخ خلقت، ماه طلوع کند و اولین ماه قمری آغاز شود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرمورد عملکردسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 508
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 14,736
  • بازدید کلی : 129,522
  • کدهای اختصاصی
    ****************** ****************** ****************** ******************

    دیکشنری

    ******************

    مترجم سایت

    ******************

    اوقات شرعی

    ******************

    وضعیت آب و هوا

    ******************

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    ******************

    ابزار وبلاگ

    ******************

    پیج رنک

    ******************
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ******************

    تقویم شمسی

    ******************

    حدیث