loading...
آراسنج-Arasanj city
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 204 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

سیستم اعصاب بدن

بیماری بری بری را سندروم ورنیک کورساکوف (Wernicke-Korsakoff Syndrome) نیز می گویند. بیماری بری بری، یک اختلال مغزی است که در اثر کمبود تیامین (ویتامین B1) رخ می دهد. تیامین به بدن کمک می کند تا از قند خون، انرژی تولید کند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 152 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ایمان

مهرورزی خداوند بی همتا در موضوع توبه به اندازه ای وسیع و گسترده است که ذهنِ هر شنونده ای را به تعجّب و شگفتی واداشته، به گونه ای که چراغ عقل و اندیشه اش در این زمینه خاموش و بی فروغ می گردد .


مجتبی برزگر عبادی بازدید : 137 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

آخرالزمان

با توجه به آنچه گذشت، دانستیم که همه ادیان الهی و بیشتر مكاتب بشری، درباره پایان تاریخ اظهار نظر كرده و به نوعی فرجام  نهایی تمدن بشری را پس از فراز و نشیب های بسیار، روشن  دانسته اند. با این حال  برخی از پیشگویی هایی  آخرالزمانی، آبستن خبرهایی است که با ایجاد تشویش و نگرانی، انسان روز واپسین را  در یک سردرگمی فعال فرو برده، و گمانه زنی های مختلف و گاه متناقضی را برای او به ارمغان آورده است. چنانکه نظریه “رنه گنون”‌ (عبدالواحد یحیی) گویای افول و فروپاشی تمدن مادی غرب و ظهور مجدد حق و حقیقت و بازگشت انسان به آیین های باستان و ادیان ابراهیمی است(1)؛ تئوری  پایان تاریخ  “فوكویاما”‌  نیز در بر دارنده پیروزی نهایی نظام غربی و حاكمیت ابدی آن بر سرتاسر جهان، (2) و پندار “برخورد تمدن ها”‌ی “هانتینگتون”‌، گویای جنگ جهانی تمدن ها و نظم نوین  جهانی بر اساس مرزهای تمدنی در پایان این دوره از جهان است .(3)

در میان این پیش گوئیها  و گمانه زنیها، دین اسلام، شفاف ترین و گویاترین چشم انداز از آخرالزمان را به تصویر کشیده و اطلاعاتی منسجم و راهبردهایی دقیق را برای عبور از روزهای واپسین عصر گذار از تاریخ، دراختیار انسان قرار می دهد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 162 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا از مرحله گروهي، پرسپوليس از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي و در حضور 73 هزار و 154 تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف الهلال عربستان رفت وبازي را يک بر صفر به ميهمان خود واگذار کرد. يوسف العربي در دقيقه 59 براي الهلال گلزني کرد.


الهلال امروز بسيار بهتر از پرسپوليس بازي کرد و موقعيت‌هاي گلزني زيادي را از دست داد. سرخپوشان بازي ضعيف، پرانتقاد و سردرگمي را ارايه کردند. آنها برابر تماشاگران پرشور خود هيچ برنامه‌ مشخصي براي حمله به دروازه حريف نداشتند و حملاتي احساسي و کم تعدادي را انجام دادند.


پرسپوليس که دور رفت ليگ قهرمانان آسيا را با نتايج خوب آغاز کرده بود در دو ديدار خانگي خود در دور برگشت با يک تساوي يک شکست شانس صعودش را به عنوان تيم اول به حداقل رساند و حتي در خطر حذف هم قرار گرفته است.


اگر امشب الغرافه قطر  برابر الشباب امارات به پيروزي برسد امکان دارد وضعيت  پرسپوليس به خطر افتاد.





کيم دونگ جين داور کره‌اي مسابقه به حميد علي عسگر و امير حسين فشنگچي از پرسپوليس و سالم الدوساري و عبدالطيف غانم از الهلال کارت زرد نشان داد.


با اين شکست خانگي پرسپوليس 8 امتيازي در رده دوم جدول قرار گرفت و الهلال 9 امتيازي به صدر جدول رسيد. الغرافه قطر با 3 امتياز در رده سوم الشباب امارات با 2 امتياز آخرين تيم گروه D مسابقات است. ديدار الغرافه و الشباب از ساعتي ديگر آغاز مي‌شود.


ترکيب پرسپوليس:


آودوکيچ، مهرداد پولادي، محمد نصرتي، شيث رضايي، محمد نوري( از دقيقه 85 هادي نوروزي)، حميد علي عسگر( از دقيقه 91 ممدوتال)، علي کريمي، مازيار زارع، غلامرضا رضايي، حسين بادامکي( از دقيقه 56 امير حسين فشنگچي)، ايمون زايد


سرمربي: مصطفي دنيزلي

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 129 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
کارگران
از وقتی که انسان ها از زندگی ساده غارنشینی و شکار حیوانات دست برداشتند و به زندگی جمعی روی آوردند، مناسبات تولیدی پیچیده تر شدند و رفته رفته عده ای از افراد به جای اینکه خود به طور مستقیم کار کنند، از کار دیگران استفاده می کردند و در عوض به آنها غذا، لباس، مسکن و بعدها وجه نقد می پرداختند و با این تغییر و تحول رابطه کار به وجود آمد.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 151 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیری

هیچ کس دوست ندارد پیر شود و احساس پیر بودن را داشته باشد، ولی پیر شدن نیز حقیقتی از زندگی است. هرچند غیر ممکن است که بتوان برای همیشه جوان باقی ماند، اما با کمک یک الگوی زندگی سالم، می‌توانیم نیروی جسمانی و شادابی خود را بهتر حفظ نماییم.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 326 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

در اسلام نخست کوشش بر این است که انسان ها مبتلا به بیماری های روانی نشوند، اما اگر کسی به هر دلیل مبتلا شد برای درمان آن هم دستوراهایی داده شد که اگر بیمار به آن دستوراها عمل کند شفا خواهد یافت. حال به بعضی از آن تعالیم درمانی اشاره می کنیم: 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 893 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یه دختر خوب هیچ وقت زودتر از اینكه از شیر بگیرنش عاشق نمی شه.


یه دختر خوب بیشتر از 3 ساعت تو حموم نمی مونه.


یه دختر خوب وقتی بلد نیست رانندگی كنه چرا باید زور بزنه و با گل پسرا كل كل كنه.


یه دختر خوب توی روی مامانش وا نمیسته و به خاطر قراری كه داره .......


بقیه در ادامه مطلب

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 308 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

رزماری

خداوند گیاهانی آفریده که سرشار از ویتامین C، کافئین، منیزیم، آهن و مواد مغذی دیگر هستند که با خستگی مقابله می‌کنند و انقباض عضلانی را کاهش می‌دهند. جوشانده‌ی این گیاهان خستگی‌هایتان
را برطرف می‌کند و شما را به آرامش می‌رساند.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرمورد عملکردسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 552
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 14,780
  • بازدید کلی : 129,566
  • کدهای اختصاصی
    ****************** ****************** ****************** ******************

    دیکشنری

    ******************

    مترجم سایت

    ******************

    اوقات شرعی

    ******************

    وضعیت آب و هوا

    ******************

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    ******************

    ابزار وبلاگ

    ******************

    پیج رنک

    ******************
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ******************

    تقویم شمسی

    ******************

    حدیث