loading...
آراسنج-Arasanj city
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 150 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (1)

روابط ناسالم می‌تواند در خانواده، میان دوستان نیز وجود داشته باشد. هر رابطه ای که به جسم، روح و احساسات شما لطمه بزند، ناسالم است.دلایل مختلفی وجود دارد که افراد در روابط ناسالم باقی می‌مانند. برخی از افراد نمی‌دانند یا نمی‌خواهند قبول کنند که در رابطه اشتباه قرار دارند یا از خاتمه دادن به این رابطه می‌ترسند یا قدرت روحی این کار را ندارند. یا آنها اعتقاد دارند می‌توانند شریک خود یا مسایل آزاردهنده را تغییر دهند.

واقعیت ناراحت کننده این است که بسیار کم پیش می‌آید که روابط ناسالم بهبود بیابند و در عوض، هر روز بدتر نیز می‌شوند. سعی کنید از این زخم‌ها که بهبود آنها سخت است، دوری کنید.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 163 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

ازدواج مهم ترین تصمیم زندگی شما است که درست و غلط بودن آن می تواند سال های زیادی از جوانی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابراین باید مراقب باشید تا در انتخاب تان دچار اشتباه نشوید. در اینجا چند مورد از اشتباهات رایج ازدواج را برایتان توضیح می دهیم

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 157 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

امروزه تلفن همراه به عنوان یکی از مظاهر فناوری ارتباطی نوین در زندگی فردی و اجتماعی بشر جایگاهی قدرتمند دارد و جزو لاینفک مناسبات روزمره محسوب می‌شود به طوری که می‌توان ادعا کرد برای بسیاری از افراد زندگی بدون آن امکانپذیر نیست یا دست‌کم مطلوبیتی ندارد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 179 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

افطاری

چه غذاهایی برای وعده‌های افطاری و سحری مناسب‌ترند؟ برای رفع یبوست ناشی از کمبود مصرف مایعات در طول روزهای این ماه مبارک، چه کار باید کرد؟

آیا فعالیت‌های بدنی هم در طول ایام این ماه رمضان، توصیه می‌شود؟ کدام دسته از بیماران باید از روزه گرفتن پرهیز کنند؟ و...
پاسخ به این سوال‌ها را از زبان کارشناسان و در این بخش 
بخوانید.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 152 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید وقتی این گزارش را بخوانید و از تفکرات پسران بزک کرده مطلع شوید حالتان به هم بخورد اما بدانید که آرایش پسران آن قدر جدی است که زنگ خطر را برای بسیاری از خانواده ها به صدا در می آورد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 101 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

رابطه ی جاریها را نمی توان مثل رابطه ی عروس و مادرشوهر قضاوت کرد. حساسیتهایی که در رابطه ی عروس _ مادرشوهری هست در روابط جاریها نیست اما به طور کلی در روابط بین جاریها هم معمولا تیرگی به روشنی می چربد. و این روابط بیشتر با چاشنی هایی مثل رعایت حال همسر تداوم می یابد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 152 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

243494_654.jpg

این روزها مساله امنیت و پخش عکس و فیلم های خصوصی داغ است و جدای اینکه با پیشرفت های خوبی که در زمینه ساخت دوربین های مخفی که تشخیص آنها هم چندان آسان نیست میسر شده، زمان خوبی هست که این مطلب را نیز بخوانید:

بحث آینه های دو طرفه، بله افرادی به این روش از شما در حالیکه در هتل یا اتاق پرو یا در حمام یا دستشویی هستید فیلم یا عکس تهیه کرده و به معرض دید عموم می گذارند. پس حتما قبل از اینکه از محل های دارای آینه استفاده کنید از یکطرفه بودن آن مطمئن شوید!

اما چطور؟

قبل از هرکاری از تست انگشت استفاده کنید:


انگشت خود را روی آینه قرار داده. اگر بین انگشت شما و تصویر آن یک فاصله ای باشد، این آینه واقعی است. اگر انگشت شما به تصویرش چسبیده باشد، این آینه دو طرفه است و فردی دارد شما را مشاهده می کند.

دلیل : چون در آینه واقعی لایه جیوه در پشت شیشه است ولی در آینه های دو طرفه لایه جیوه در روی سطح شیشه است. از همه شما دوستان خوبم انتظار دارم این موضوع را برای آشنایان خود مطرح کنید و نگذارید عده ای سودجو و فرصت طلب، آبروی فرد یا خانواده ای را مورد سوء استفاده قرار دهند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 180 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (1)

پروانه سوخته

رفته بود بستنی بخرد. ناخودآگاه رفتم طرف گوشی موبایلش. بازش كردم تا پیامك‌هایی را كه برایم فرستاده بود در گوشی خودش بخوانم. وقتی بازش كردم، دیدم پیامك‌های جدیدی به كسی فرستاده به اسم یاسمن. دیدم پیام‌های محبت‌آمیزی را كه من برایش فرستاده بودم برای او فرستاده. باز هم خواندم. باورم نمی‌شد. همان جملات عاشقانه آشنا، همان.....

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 219 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

چادری‌هایی از جنس مد !

«زنان را در پرده حجاب نگاهشان دار تا نامحرمان را ننگرند زیرا که سخت گیری در پوشش عامل سلامت و استواری آنان است و بپرهیز از غیرت نشان دادن بیجا که درستکار را به بیمار دلی و پاکدامن را به بدگمانی می‌رساند»

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 135 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

سانسور

سانسور عنوانی که حساسیت برانگیز است از طرفی انسان را محدود می کند و از طرفی حریص! انسان نمی تواند و نباید برخی چیزها را بداند. اما مهم این است چه کسی تعیین می کند تا انسان مقابل سانسور قرار گیرد چه چیزهایی برای او سانسور شود و چه چیزهایی سانسور نشود. در واقع ممیزی ها بر چه اساسی است؟

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 116 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (0)

ریزه کاری‌های یک خانواده‌ی شاد

یک خانواده شاد ویژگیها و استانداردهایی دارد که می توان با نزدیک شدن به آن استانداردها، شادی را بیشتر و عمیقتر در خانواده ها ایجاد کرد. برخی از این استانداردها در بودن شرایطی و برخی در نبودن شرایطی دیگر است. بودن امید و نبودن انتظارات زیاد، داشتن  عشق و علاقه و نداشتن طرز فکرهای غلط .در مقاله ی قبل در باره ی علامت های واقعی شادی صحبت کردیم .با ادامه ی بحث در این مقاله با ما باشید.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 130 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

مد

مد را می توان یکی از اجزاء جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها به حساب آورد که نقش مهمی در زندگی انسان ها ایفا می کند، از طرفی می تواند انسان را به موفقیت های روز افزون برساند و از طرفی دیگر نیز ، مانع بزرگی برای پیشرفت های انسان در عرصه های مختلف محسوب می شود ، چرا که مد می تواند تمام  زندگی انسان را در بر بگیرد و زندگی انسان را دگرگون کند.

البته آنچه بیشتر در جوامع مختلف بروز و ظهور دارد ،این است که مد را در مورد لباس و نحوه آرایش و زینت افراد به کار می برند و در بقیه موارد که مسلما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، کمتر استفاده می شود، چون همانطور که اشاره شد مد تمام زندگی انسان را در بر می گیرد از لباس و پوشاک و طرز تفکر و چگونگی رفتار و کردار و خلاصه می تواند در همه امور...

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 155 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

نسلمان در خطر انقراض

سیاست کاهش جمعیت که از دهه 70 و پس از افزایش موالید دهه 60ریال در ایران متداول شد، این روزها است که دارد رخ نشان می دهد و ما در کنار سیل جمعیت جوان دهه شصتی، با کاهش جمعیت متولدین دهه 70 و 80 روبرو هستیم. نتایج این مسئله شاید این روزها زیاد ملموس نباشد اما با کاهش جمعیت جوان و افرایش جمعیت کهنسال در سالهای آتی است که مشکلات عمده ای بر پیکره خانواده و جامعه ایرانی وارد می کند و برای جلوگیری از آن از همین امروز باید به فکر بود.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 151 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

 

.1خانم ها تمیزترند

پژوهشی که در دانشگاه سن دیگو انجام شد نشان می دهد که میز و اتاق کار آقایان نسبت به میز و اتاق کار خانم ها به هم ریخته تر و کثیف تر است. در واقع تعداد باکتری هایی که در اتاق آقایان وجود دارد حدود 10 الی 20 درصد از تعداد باکتری های اتاق خانم ها بیشتر است.

2. خانم ها در مصاحبه های شغلی عملکرد بهتری دارند

تحقیقات جدید حاکی از آن است که در مصاحبه های کاری خانم ها بهتر از آقایان استرس خود را کنترل می کنند. اگرچه قبل از مصاحبه میزان استرس خانم ها بیشتر است، اما آنها در حین مصاحبه واقعی آرام تر هستند و بهتر عمل می کنند. چرا؟ چون قبل از مصاحبه بیشتر تمرین می کنند.

3. تعداد زنان زیبا به مرور زمان افزایش پیدا می کند

طبق پژوهش های اخیر با گذشت زمان تعداد خانم های زیبا بیشتر شده است ولی این قضیه د رمورد مردان صادق نیست. در جریان تحقیق 2000 نفر در طول 4 دهه زندگیشان مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد که زنان جذاب 16 درصد بیشتر از زنان متوسط صاحب فرزند شده اند. همچنین احتمال اینکه اولین فرزند افراد جذاب دختر باشد 36 درصد بیشتر از افراد معمولی است، و این معنایی ندارد جز افزایش تعداد زنان زیبا در نسل های آینده.

4. خطر تصادف خانم ها را کمتر تهدید می کند

واقعیتی تلخ برای آقایان : میزان مرگ و میر مردان در تصادف اتومبیل 77 درصد بیشتر از خانم ها است. در واقع آقایان به جای اینکه همسران خود را به غر زدن محکوم کنند، باید از آنها بابت جمله "کمربندت را ببند!" تشکر کنند.

5. خانم ها راحت تر در مورد مشکلاتشان صحبت می کنند

تحقیقاتی که بر روی 2000 نفر انجام شد نشان داد خانم ها بسیار بیشتر از آقایان در مورد مشکلات و مسائلشان صحبت می کنند. 53 درصد از زنان در مورد آنچه باعث استرس و ناراحتیشان می شود با دوستان خود صحبت می کنند، در حالی که این درصد در مورد مردان فقط 29 درصد است.

6. زنان کمتر از مردان در معرض خطر از دست دادن شغل قرار دارند

آمار حاکی از آن است که از سال 2007 تا به حال 80 درصد کسانی که شغل خود را از دست داده اند مرد بوده اند. علت این امر می تواند این باشد که رکود اقتصادی بر شغل های مردانه تاثیر بیشتری داشته است. شاید زمان آن رسیده باشد که آقایان به شغل هایی مثل معلمی و پرستاری بیشتر فکر کنند.

7. تعداد خانم هایی که از دانشگاه فارغ اتحصیل می شوند بیشتر است

آمار نشان می دهد نه تنها تعداد خانم هایی که در دانشگاه ثبت نام می کنند بیشتر است، بلکه آقایان بیشتر از خانم ها از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف می دهند. همچنین دوره تحصیل آقایان در دانشگاه بیشتر از خانم ها طول می کشد.

8. گرایش خانم ها به غذاهای سالم بیشتر است

تحقیقی که بر روی 14000 نفر صورت گرفت نشان داد غذاهایی که خانم ها انتخاب می کنند بسیار سالم تر از غذاهایی است که آقایان انتخاب می کنند. مردان پیتزا و گوشت قرمز را ترجیح می دهند در حالی که زنان بشقاب غذای خود را بیشتر با میوه و سبزی پر می کنند.

9. سیستم ایمنی بدن خانم ها قوی تر است

وجود هورمون استروژن در بدن زنان در واقع سلاحی است در مقابل عفونت ها، چراکه استروژن با آنزیم هایی که معمولاً اولین خط دفاعی بدن را ضعیف می کنند مبارزه می کند.

10. طول عمر خانم ها بیشتر است

85 درصد از جمعیت بالای 100 سال جهان خانم هستند. در واقع میانگین طول عمر خانم ها 5 تا 10 درصد از میانگین طول عمر آقایان بیشتر است.

11. خانم ها مدیران بهتری هستند، به خصوص در شرایط اقتصادی امروز

اگرچه هنوز بر سر این ادعا اختلاف نظرهایی وجود دارد، ولی بسیاری از کارشناسان معتقدند که چون خانم ها شنوندگان بهتری هستند، می توانند همزمان چند کار را با هم انجام دهند و در تدریس و آموزش بهتر عمل می کنند، پس می توانند مدیران بهتری باشند. اقتصاد جهان امروزه بر پایه خدمات استوار است، بنابراین لازم است کارمندان شما از انگیزه کافی برخوردار باشند. خانم ها با کارمندانشان ارتباط بهتری برقرار می کنند و می توانند در آنها انگیزه بیشتری ایجاد کنند.

12. خانم ها سرمایه گذاران بهتری هستند

بررسی 100000 سهام نشان داد که درصد موفقیت زنان در سرمایه گذاری نسبت به مردان 18 به 11 است. دلیل این امر شاید این باشد که زنان نسبت به مردان محتاط تر عمل می کنند، محتاط تر تصمیم می گیرند و بیشتر فکر می کنند.

 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 148 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

«لی هانگ فانگ» یک زن۴۰ ساله چینی است که به علت ابتلا به بیماری نادری صورتش تبدیل به هیولایی انسان‌نما شده است.علی رغم تمام تلاش ها وی و خانواده اش، لی هانگ تاکنون نتوانسته برای بیماری خود درمانی بیابد و به گفته پزشکان این بیماری نوعی سرطان استخوان اما از نوع نادر و بسیار کمیاب است که باعث رشد بی‌رویه بافت می‌شود

مشکل و بیماری این زن چینی از اواسط سال ۲۰۰۱ آغاز شده و صورت او را مانند هیولایی کرده است. جالب اینکه این زن بدشانس چینی قبل از آنکه با چنین مشکلی مواجه شود ازدواج نیز کرده بود و اکنون به همراه ۲ فرزندش در استان Tianchao واقع در غرب چین زندگی می‌کند. 

به گفته پزشکان، لی برای درمان بیماری ادری خود باید صبر زیادی داشته باشد و در کنار آن نیز ۶۰۰ هزار پوند برای پیگیری درمان خود پرداخت کند که با توجه به میزان بسیار کم درآمد خانواده لی هانگ، آنها قادر به تهیه این مبلغ بسیار زیاد نیستند.
اگرچه بسیاری از مردم ساکن در محل زندگی لی با او ارتباط خوبی ندارند اما مادرش در این باره می‌گوید: همه او را به شکل یک هیولا می‌بینند اما دختر من تنها یک زن عادی است که دچار بیماری شده است.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 152 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

ازدواج

عناوینی چون پدر، مادر، دختر، همسر و .... در خانواده هر یک دارای حقوق و تکالیفی هستند در صورتی که الزامات هر یک از این نقش ها در خانواده رعایت نشود منجر به وقوع جرایمی می شود که در قانون مجازات اسلامی با عنوان جرایم برضد حقوق و تکالیف خانوادگی شناخته می شود.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 152 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

معمولا زمانی که رابطه ما با فردی به پایان رسید تـازه بـه دنـبــال چـراهـا می گـردیـم. آیـا علائــمـی وجــود دارد کــه نشان دهنده از دست رفتن علاقه فرد مقابـل نـسبــت بـه ما باشد؟ بله، گاهی اوقات آنچنان در رابطه و یا چــیزهای دیگر غرق می شوید که حتی متوجه چنین علائمی هــم نمی شوید.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 130 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)
تاکسی
هر ساله دولت افزایش حقوق کارمندان و کارگران را اعلام و جهت اجرا به ادارات دولتی، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی ابلاغ می‌کند اما برخی مشاغل هستند که به دلیل نوع کارشان نمی‌توان مانند کارمندان و کارگران افزایش حقوقی برایشان در نظر گرفت.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 214 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

زنان و مردان شیفته

خود شیفتگی می تواند یک مانع جدی در روابط و مناسبات میان فردی باشد. ویژگی های یک شخصیت خود شیفته می تواند به عنوان یک عامل منفی به هر ارتباطی ضربه وارد کند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 149 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

الگو

انسان برای پیشرفت و تکامل خود در هر موضوع و مسأله ای نیازمند به دو محور اساسی است. نخست دستور العملی که نقشه راه باشد و مسیر پیشرفت را به او بنمایاند و دوم، الگو و راهنمایی که نقشه راه را عملیاتی کند و رخت عمل بر تن دستور العمل های شایسته و بایسته زندگی بپوشاند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 165 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سی دی فروشی

در عصر حاضر به دلیل افزایش سطح آگاهی مردم و گسترش رسانه‌‌های خبری، سلطه گری و حکومت بر سر مردم دیگر با ابزارهای نظامی و توسل به زور امکان پذیر نیست. از همین روی دشمنان و توطئه گران به منظور نفوذ در برخی از کشورها به ویژه ایران اسلامی ما دست به توطئه و تهاجم از نوع جدید زده‌اند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 411 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

عکس زنان بی حجاب

(بسم الله الرحمن الرحیم)

بعد از آسیب شناسی جشن آب در تهران اینبار به آسیب شناسی حجاب دختران ایرانی در جامعه و نظرات مختلف پیرامون آن میپردازیم. در ادامه مطلب ابتدا توصیف زنان غربی و زن مسلمان را از نگاه استاد آمریکایی آورده ایم و سپس عکس های مرتبط با این موضوع و …! اما بحث اصلی ما مجروحان جنگ نرم است که شاید یکی از اصلی ترین مجروحان این جنگ دختران ایرانی هستند!

همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه سخنرانی آقای رائفی پور را در موضوع “زن ، حجاب ، فمینیسم “ دانلود کنید.

در حالی که این روزها برخی گروه های مدعی حقوق زنان سعی دارند با الگو گیری از  غرب و با هدف جذب مخاطب بیشتر وضعیت آزادی زنان در کشور را تیره و تاریک نشان دهند و ضمن مرثیه سرایی برای زنان ایرانی به تمجید از الگوی تعامل غرب با زنان می پردازند، متفکران و محققان غربی به شدت از ابزاری شدن زن در این جوامع که موجب شرمساری زنان است گلایه دارند.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 333 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://up.funmehr.com/images/cd12flrzsxs4q5pqw3h.jpg

اگر امروز عروس یک خانواده هستید ممکن است فردا خودتان صاحب عروس شوید. اگر امروز مادر شوهر هستید خوب است به یاد بیاورید که دیروز، عروس جدید یک خانواده بودید. پس نه عروس بودن و نه مادرشوهر بودن فی نفسه وحشتناک نیست و نه لزوماً چنین رابطه ای باید با جنگ و دعوا و کینه ورزی همراه باشد. آرامش شما و شوهرتان، خوشبختی پسرتان، و پیشرفت و خوشبختی هر سه ی شما منوط به رعایت نکاتی در این رابطه است که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 137 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

آخرالزمان

با توجه به آنچه گذشت، دانستیم که همه ادیان الهی و بیشتر مكاتب بشری، درباره پایان تاریخ اظهار نظر كرده و به نوعی فرجام  نهایی تمدن بشری را پس از فراز و نشیب های بسیار، روشن  دانسته اند. با این حال  برخی از پیشگویی هایی  آخرالزمانی، آبستن خبرهایی است که با ایجاد تشویش و نگرانی، انسان روز واپسین را  در یک سردرگمی فعال فرو برده، و گمانه زنی های مختلف و گاه متناقضی را برای او به ارمغان آورده است. چنانکه نظریه “رنه گنون”‌ (عبدالواحد یحیی) گویای افول و فروپاشی تمدن مادی غرب و ظهور مجدد حق و حقیقت و بازگشت انسان به آیین های باستان و ادیان ابراهیمی است(1)؛ تئوری  پایان تاریخ  “فوكویاما”‌  نیز در بر دارنده پیروزی نهایی نظام غربی و حاكمیت ابدی آن بر سرتاسر جهان، (2) و پندار “برخورد تمدن ها”‌ی “هانتینگتون”‌، گویای جنگ جهانی تمدن ها و نظم نوین  جهانی بر اساس مرزهای تمدنی در پایان این دوره از جهان است .(3)

در میان این پیش گوئیها  و گمانه زنیها، دین اسلام، شفاف ترین و گویاترین چشم انداز از آخرالزمان را به تصویر کشیده و اطلاعاتی منسجم و راهبردهایی دقیق را برای عبور از روزهای واپسین عصر گذار از تاریخ، دراختیار انسان قرار می دهد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 129 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
کارگران
از وقتی که انسان ها از زندگی ساده غارنشینی و شکار حیوانات دست برداشتند و به زندگی جمعی روی آوردند، مناسبات تولیدی پیچیده تر شدند و رفته رفته عده ای از افراد به جای اینکه خود به طور مستقیم کار کنند، از کار دیگران استفاده می کردند و در عوض به آنها غذا، لباس، مسکن و بعدها وجه نقد می پرداختند و با این تغییر و تحول رابطه کار به وجود آمد.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 151 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیری

هیچ کس دوست ندارد پیر شود و احساس پیر بودن را داشته باشد، ولی پیر شدن نیز حقیقتی از زندگی است. هرچند غیر ممکن است که بتوان برای همیشه جوان باقی ماند، اما با کمک یک الگوی زندگی سالم، می‌توانیم نیروی جسمانی و شادابی خود را بهتر حفظ نماییم.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 326 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

در اسلام نخست کوشش بر این است که انسان ها مبتلا به بیماری های روانی نشوند، اما اگر کسی به هر دلیل مبتلا شد برای درمان آن هم دستوراهایی داده شد که اگر بیمار به آن دستوراها عمل کند شفا خواهد یافت. حال به بعضی از آن تعالیم درمانی اشاره می کنیم: 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 893 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یه دختر خوب هیچ وقت زودتر از اینكه از شیر بگیرنش عاشق نمی شه.


یه دختر خوب بیشتر از 3 ساعت تو حموم نمی مونه.


یه دختر خوب وقتی بلد نیست رانندگی كنه چرا باید زور بزنه و با گل پسرا كل كل كنه.


یه دختر خوب توی روی مامانش وا نمیسته و به خاطر قراری كه داره .......


بقیه در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرمورد عملکردسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 14,688
  • بازدید کلی : 129,474
  • کدهای اختصاصی
    ****************** ****************** ****************** ******************

    دیکشنری

    ******************

    مترجم سایت

    ******************

    اوقات شرعی

    ******************

    وضعیت آب و هوا

    ******************

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    ******************

    ابزار وبلاگ

    ******************

    پیج رنک

    ******************
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ******************

    تقویم شمسی

    ******************

    حدیث