loading...
آراسنج-Arasanj city
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 130 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با رد خبرهاي منتشره مبني بر علاقه دنيزلي به فسخ قرارداد با پرسپوليس وبازگشت به ترکيه براي مربيگري در اين کشور گفت: اين موضوع به هيچوجه صحت ندارد.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 865 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تيم ملي فوتبال ايران در حالي روز 14 خرداد در نخستين ديدار مرحله نهايي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل به مصاف تيم ملي ازبکستان مي رود که فدراسيون فوتبال اسامي 33 بازيکن را براي دريافت ويزا به کشور ميزبان معرفي کرده است.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 298 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
پرويز مظلومي در نشست خبري پس از ديدار تيمش برابر صنعت نفت آبادان اظهارکرد: بايد به بازيکنان خود براي بازي کردن در چنين شرايط سختي تبريک بگويم ولي به نظر من اين بازي را بايد به زماني موکول مي‌کردند که گرماي هوا تا اندازه‌اي فروکش مي‌کرد.

وي افزود: اگر سازمان ليگ قصد داشت بازي‌ها را به صورت هم زمان برگزار کند مي‌توانست ساعت تمام بازي‌ها را عقب بيندازد. گرماي هوا تا اندازه‌اي بود که دو بازيکن ما در رختکن غش کردند و حتي بازيکنان تيم صنعت نفت نيز از بازي کردن در چنين شرايطي ناراضي بودند.

سرمربي تيم استقلال تهران خاطرنشان‌کرد: ‌باتوجه به شرايط آب و هوايي، بازي ساکني را مشاهده کرديم و بيشتر بازيکنان در زمين راه مي‌رفتند. برنامه‌ريزي‌ ما به گونه‌اي بود که تنها حفظ توپ کنيم تا نيمه اول را باوجود گرمي هوا به پايان برسانيم.

وي تصريح‌کرد: تيم ما تنها روي يک غفلت گل خورد ولي بازيکنان ما به خوبي در نيمه اول گل خورده را جبران کردند. اگر در نيمه نخست، بازي را به تساوي نمي‌کشانديم کارمان براي جبران گل خورده در نيمه دوم خيلي سخت مي‌شد.

مظلومي اظهارکرد: ‌در اين بازي دو تعويض اجباري داشتيم که تا اندازه‌اي روي تعويض‌ها و اجراي تاکتيک‌ دستمان بسته شد. تيم صنعت نفت بازي خوبي ارائه داد و اين تيم در آزادي توانست ما را شکست دهد و به نظر من اگر به اين تيم بيشتر رسيدگي شود، پتانسيل کسب سهميه آسيا را دارد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا حنيف عمران‌زاده براي فصل آينده با پرسپوليس مذاکره‌اي داشته است، گفت: اگرچه مطالبي در اين‌باره در يکي از روزنامه‌ها به چاپ رسيد ولي عمران‌زاده با مشاهده اين خبر خيلي ناراحت شد و ما کاملا اين خبر را رد مي‌کنيم.

سرمربي تيم استقلال تهران افزود: تيم ما برنامه‌هاي تاکتيکي خوبي را در زمين اجرا مي‌کند. ما موقعيت‌هاي زيادي را خلق مي‌کنيم ولي ضربه‌هاي آخرمان به گل تبديل نمي‌شود اما نبايد از اين موضوع غافل شويم که بعضي وقت‌ها از مهاجم‌مان خود کار دفاعي هم مي‌خواهيم.

وي ادامه‌داد: بازي با تيم‌هاي شاهين بوشهر و شهرداري تبريز به ما صدمه‌هاي زيادي وارد کرد و وجود حاشيه‌ها در اطراف تيم، تمرکز ما را بر هم زده بود؛ من تمام تلاش خود را کردم که اين حاشيه‌ها وارد زمين نشود.

مظلومي درباره وضعيت مالي تيمش گفت: ما از نظر مالي مشکلات زيادي داشتيم و بعضي از بازيکنان 50 تا 70 درصد قرارداد خود را نگرفته‌اند با ابن حال همه با جان و دل بازي کردند و بايد از آن‌ها قدرداني کرد.
مجتبی برزگر عبادی بازدید : 149 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مصطفي دنيزلي در تمرين امروز نام 4 بازيکن را از ليست خود براي ديدار مقابل راه آهن خط زد.


 فشنگچي، اولادي، محمد و شيري، 4 بازيکني بودند که از ليست پرسپوليس خط خوردند.


 ادوکوويچ و فولادي نيز اجازه حضور در بازي‌هاي ليگ را ندارند.


 پرسپوليسي‌ها با 19 بازيکن به اردو رفتند و فردا يکي از آنها خط خواهد خورد.


 با توجه به ازدحام تماشاگران و خبرنگاران پس از تمرين امروز مقابل درب ورزشگاه درفشي فر نيروي انتظامي به کمک بازيکنان پرسپوليس آمد و باعث شد تا بازيکنان بدون اينکه دچار مشکل شوند ورزشگاه را ترک کنند.


 با تصميم دنيزلي، ميثاق معمارزاده علي رغم اينکه داستاني در تمرين امروز حضور داشت به عنوان دروازه بان دوم پرسپوليسي‌ها را در بازي فردا همراهي خواهد کرد.


 

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 161 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 تمرين امروز پرسپوليس ساعت 18 در ورزشگاه درفشي فر به پايان رسيد اما علي کريمي به دليل ازدحام جمعيت با 40 دقيقه تاخير قصد ترک ورزشگاه درفشي فر را داشت اما هواداراني که منتظر او بودند با محاصره خودروي وي کاري کردند که مجبور به توقف شود.



 هواداران از کريمي درخواست کردند فصل آينده نيز در پرسپوليس بماند و اين بازيکن نيز تلويحا ابراز اميدواري کرد که اين اتفاق رخ دهد.


 تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته سي و سوم ليگ برتر فردا ساعت 17 در ورزشگاه آزادي به مصاف راه آهن خواهد رفت.

مجتبی برزگر عبادی بازدید : 162 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا از مرحله گروهي، پرسپوليس از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي و در حضور 73 هزار و 154 تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف الهلال عربستان رفت وبازي را يک بر صفر به ميهمان خود واگذار کرد. يوسف العربي در دقيقه 59 براي الهلال گلزني کرد.


الهلال امروز بسيار بهتر از پرسپوليس بازي کرد و موقعيت‌هاي گلزني زيادي را از دست داد. سرخپوشان بازي ضعيف، پرانتقاد و سردرگمي را ارايه کردند. آنها برابر تماشاگران پرشور خود هيچ برنامه‌ مشخصي براي حمله به دروازه حريف نداشتند و حملاتي احساسي و کم تعدادي را انجام دادند.


پرسپوليس که دور رفت ليگ قهرمانان آسيا را با نتايج خوب آغاز کرده بود در دو ديدار خانگي خود در دور برگشت با يک تساوي يک شکست شانس صعودش را به عنوان تيم اول به حداقل رساند و حتي در خطر حذف هم قرار گرفته است.


اگر امشب الغرافه قطر  برابر الشباب امارات به پيروزي برسد امکان دارد وضعيت  پرسپوليس به خطر افتاد.





کيم دونگ جين داور کره‌اي مسابقه به حميد علي عسگر و امير حسين فشنگچي از پرسپوليس و سالم الدوساري و عبدالطيف غانم از الهلال کارت زرد نشان داد.


با اين شکست خانگي پرسپوليس 8 امتيازي در رده دوم جدول قرار گرفت و الهلال 9 امتيازي به صدر جدول رسيد. الغرافه قطر با 3 امتياز در رده سوم الشباب امارات با 2 امتياز آخرين تيم گروه D مسابقات است. ديدار الغرافه و الشباب از ساعتي ديگر آغاز مي‌شود.


ترکيب پرسپوليس:


آودوکيچ، مهرداد پولادي، محمد نصرتي، شيث رضايي، محمد نوري( از دقيقه 85 هادي نوروزي)، حميد علي عسگر( از دقيقه 91 ممدوتال)، علي کريمي، مازيار زارع، غلامرضا رضايي، حسين بادامکي( از دقيقه 56 امير حسين فشنگچي)، ايمون زايد


سرمربي: مصطفي دنيزلي

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرمورد عملکردسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 535
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 14,763
  • بازدید کلی : 129,549
  • کدهای اختصاصی
    ****************** ****************** ****************** ******************

    دیکشنری

    ******************

    مترجم سایت

    ******************

    اوقات شرعی

    ******************

    وضعیت آب و هوا

    ******************

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    ******************

    ابزار وبلاگ

    ******************

    پیج رنک

    ******************
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد جملات په نه په برای وبلاگ
    ******************

    تقویم شمسی

    ******************

    حدیث